Rammus Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 (redigerat) Jag har blviit hackad flera gånger det är inte kul. så jag undra om det finns något program som kan göra så att man inte bli hackad elelr något sånt.. :medieval: :medieval: Har också hört at man kan lägga in typ någon kod...så snälla hjälp mig (du hjälper också andra) :) :) det här är asså till runescape.. Redigerat 14 Juni 2007 av dragonaits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Finns inget sånt program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Men :P kan man inte typ ta tillbaka den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 vill du slippa bli hackad av dåliga keyloggers? varje gång du ska skriva in ditt lösenord använd skärm tangentbordet... det ligger i : START->program/alla program-> tillbehör->hjälpmedel->SKÄRMTANGENTBORD. klart och om du vill så kan jag levla din gubbe ge mig bara account och password så är det lugnt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 haha :P tack du svaret..men du scammar mig direkt :P känner på mig det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Finns "Recovery Questions". Om någon hackar dig, så svarar du på några frågor som du har valt, och du har valt svaren så får du gubben tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Och hur får jag tag i Recovery Questions?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Genom fliken Set Recovery Question på rsstartsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 OKej tack för svaret superlat :D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg