Pachu Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Kan ni rekomendera nån skärligt? Lan Adapter - Datel finns en ser jag och sen Lan Adapter - Nintendo finns det, Ett annorlunda namn, Och Nintendo - Wii USB LAN Adapter. Jag är lite förvirrad av alla olika namn på grejerna. Vilken rekomenderar ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 spela roll? alla 3 är lan adapter, ta bara nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 spela roll? alla 3 är lan adapter, ta bara nån Så det är ingen skärlig skillnad mellan dom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 typ nej, läs på vad det står om dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 det är ju bara att nintendo har gjort ett tillbehör till en konsol från nintendo som gör tillbehöret dyrare, precis som med minneskort till gamecube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Jag skulle tagit den som är billigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Trots att jag inte äger en själv, så rekommenderar jag Datels. Den har fått mycket bra kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Följ hjärtat bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Ta vikken som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.