Gäst jesper93 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 (redigerat) hej jag undrar vem är er favorit i Lucky Loke filmerna min är bröderna dalton dom är så bra:D :cool: :cool: :P det är roligt när den längsta i gänget klantar sig hahahahahahahahaha det är också roligt när dom andra i gänget blir arg på den längsta i gänget när han klantar sig:D :cool: Redigerat 15 Juni 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Mina favoriter är bröderna Dalton. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Joe, lätt (den minsta). Han påminner om en i min klass XD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Vem är Lucky Loke? Jag känner bara till Lucky Luke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 har inte sett de filmerna, så jag kan inte svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) ok påminner han dig om en i din klass;) Vem är Lucky Loke? Jag känner bara till Lucky Luke. lucky lok är cawboyen i filmerna med sin häst jolly jumper och sin vakthund ratata;) Redigerat 17 Juni 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jesse James, tror att han hette så iaf. Sen så är ju alla Daltonbröder favoriter såklart. Btw han heter Lucky Luke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.