Gäst Oracle Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 HEJSAN! Jag skulle vilja sälja en lvl 92 RuneScape gubbe namn: Golden_War50 Detta är en screenshot av gubben (längre ner) Den har en massa member saker i banken värda ca: 500-700k :P Är dock ej member :S Den är skit bra att pka med i f2p och p2p. Skulle vilja ha 2M i Runescape för den! Betalning: Först ger du mig 500k sen ger jag dig pass sen ger du mig 1500k :P Så var den affären avslutad. Jag har redan 2 på msn som är intresserade (dock offline) Som gärna vill köpa så fort affär! Åker till bosnien på Måndag kommer på augusti den 19:de :P så skynda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Varför står det eniro ? I hörnet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 För jag har laggt ut samma gubbe på Eniro så jag tog samma bild som från den annonsen. Jag kan ta en ny screenshot om du är så himla petig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kralle Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 aaaa visst köper ditt acc adda mej på msn:[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Finns den fortfarande kvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 aaaa visst köper ditt acc adda mej på msn:[email protected] Blev du lurad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg