Nisse08 Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 men dom skulle nog vara bättre om dom skulle sattsa på andra spel! dom skulle få in mer pengar på sådana spel tror jag! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Det får väl dom avgöra själva, jag tror dom vet bättre än dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag vet! men ville bara skriva min åsikt! är det förbjudet? står det i reglerna kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 men dom skulle nog vara bättre om dom skulle sattsa på andra spel! dom skulle få in mer pengar på sådana spel tror jag! :D Knappast! Det är Pokemon spelen till GameBoy som brukart sälja bäst av GameBoy selen så Nintendo slutar nog inte med det! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 till gb ja, men till gc... det kommer väll inga nya pkmn spel till gc va? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag tror att Pokemon är ute! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 kommer det någon ny fluga snart lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 kommer det någon ny fluga snart lr? Kirby air ride... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ...kommer inte att bli någon ny fluga! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag hoppas iallafall... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 det kommer det inte. kanske att många köper spelet men inte mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Men tänk om det blir någon super grej och dom börjar producera massviss med olika kirby spel och alla köper alla spelen... <_< Fast det kanske inte är så troligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg