wilmerx.tk Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Ja, ämnesrubriken säger det mesta! Hur uppgraderar man sin PSP så man har från t.ex. 2.01 till 3.01 typ Jätte tacksam efter svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 du kan ladda ner ifrån internet till psp:n (enklast om du kan gå in på psp:n) och ladda ner direkt till den. Annars när du köper spel, går till UMD som står i "home menyn på game". Under står det att du kan uppgradera till det som skivan rekomenderar. Annars tycker jag inte att man behöver ha så högt firmware när spelen inte behöver det . men alla 3.XX har vissa nya funktioner så jag hoppas du har fått lite hjälp av mig nu... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Tack så mycket för ditt svar! PSP:n kan inte gå sönder eller sluta fungera av för höga uppgraderingar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Tack så mycket för ditt svar! PSP:n kan inte gå sönder eller sluta fungera av för höga uppgraderingar? nej bara av att nergradera liksom tvärtom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Pspn kan vist gå sönder av uppdateringar, det är fler psps som blivit brickade av uppdateringar än av nedgraderingar. källa: qj.net nån gång mins inte när Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Pspn kan vist gå sönder av uppdateringar, det är fler psps som blivit brickade av uppdateringar än av nedgraderingar. källa: qj.net nån gång mins inte när åfn hur går det till? måste vara de dära "Custom Firmware" som är farliga antar jag. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Custom firmware e najs =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg