viko550 Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 vad ska man göra efter att man möt olga??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Kan du definera lite mer? Om jag kommer ihåg rätt.. (spelade det för 2 - 5 år sen) så ska du.. . Springa runt.. Eller ringa "cournell" (eller hur ser stavas) Han brukar berätta vad du ska göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Kan du definera lite mer? Om jag kommer ihåg rätt.. (spelade det för 2 - 5 år sen) så ska du.. . Springa runt.. Eller ringa "cournell" (eller hur ser stavas) Han brukar berätta vad du ska göra... har redan ringt honom han säger bara, you have found a handgun!jag har letat runt nu i 3 timmar fast jag hittar inte vart jag ska gå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Hahahaha... Det där lät lite kul :P Hur långt har du kommit i spelet igentligen? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Hahahaha... Det där lät lite kul :P Hur långt har du kommit i spelet igentligen? xD jag har klarat olga och nu letar jag runt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 du ska ju ner i ett maskin rum, å där finns det några fiender, sen då du har gått igenom där å kommit in i ett rum så kommer det ut en gubbe som svarar i walkie talkien, skjut han bara.. sen ska du till en dörr längre in i rummen. OBS! det finns lasrar där, du kanske redan vet hur man handskas med dem, du kan se lasrarna genom att skjuta de där mjölpåsarna där. sen går man bara igenom dörren :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 du ska ju ner i ett maskin rum, å där finns det några fiender, sen då du har gått igenom där å kommit in i ett rum så kommer det ut en gubbe som svarar i walkie talkien, skjut han bara.. sen ska du till en dörr längre in i rummen. OBS! det finns lasrar där, du kanske redan vet hur man handskas med dem, du kan se lasrarna genom att skjuta de där mjölpåsarna där. sen går man bara igenom dörren :cool: 1 fråga, vilken väg ska man ta för att hitta maskin rummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg