viko550 Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 som sagt så ska jag köpa ett nyt spel och behöver tips på spel helst äventyr spel tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Om du vill ha äventyr är nog nåt rayman-spel bra. Elller Metal Gears Solid :ph34r: är också lite "Action-Äventyr" :cool: Köp nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Om du vill ha äventyr är nog nåt rayman-spel bra. Elller Metal Gears Solid :ph34r: är också lite "Action-Äventyr" :cool: Köp nu! har alla ray-man och alla metal gear solid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 du kanske vill ha "the simpsons hit and run" eller kanske "time splitters future perfekt". Det är mina tips.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 du kanske vill ha "the simpsons hit and run" eller kanske "time splitters future perfekt". Det är mina tips.. :D the simpsons hit and run har jag testat, det var inte kultime splitters future perfekt det har jag aldrig hört talas om, e det kul? vad gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Det är ett gammalt spel! Köp Kingdom Hearts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Shadow of the Colossus, det sägs vara bra. Det nya Tomb Raider verkar också vara bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 jag tycker canis canem edit det är så :cool: :) eller kanske king kong ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninpogameboy Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 jag tycker final fantasy 12 eller naruto ultimate ninja dem äger båda två de e långa och svåra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 jag håller med rg_fuskare. om du köper Kingdom hearts så kommer du bli helt galen i de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 ratchet and clank 3? jag köpte det idag! har dock inte provat än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 lockar tanken dej att slåss mot 16 bergstora kolloser såp ska du lätt köpa shadow of the collussus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg