kimp@n Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 kom trea i herrjuniorer B i danmarks största(nordens tredje största tror jag) bordtennistävling.:D jag tror man skall vara mellan 15 och 17 el 18 för att va me där :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 (redigerat) eller kom 4 på världsungdomsspelen på Ullevi (skandinaviens största friidrottstävling) på 100m häck är 4 i sverige med den tiden nu surt att missa pallen med 13 hundradelar (15.35 mot 15.22) Jag e 2.5 sekunder långsammare än susanna kallur :P Redigerat 2 Juli 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 4:a i Sverige är absolut inte dåligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 go chip! Vann en av sveriges största handbollsturneringar på gräs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Det var när jag slutade med allt vad sport heter. Det är mitt största sportögonblick. :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Vi vann vår serie och jag gjorde mest mål. I den näst sista matchen så låg vi under mot dom som låg 3:a med 1-0, och jag tänkte att vi måste vinna den matchen för att vinna serien så jag började diva:P Då gjorde jag 5 mål i den matchen:D När vi mötte dom som kom 2:a så gjorde jag mål i sista anfallet så att vi vann med 3-2. Vi vann vår serie med 1 poängXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 när jag fick mitt orange gröna judobälte ^^ :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.