Zeem Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Det finns väll ingen direkt skatemusik, men men. Det finns ju vissa låtar som helt enkelt är sköna att åka till. Skriv artist och namn. Jag tycker Wolfmother - Women är skön att åka till, även Settler Project - Let´s Go! Ni som tycker skateboard är fjolligt, skriv inte i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Den här tråden passar väll mer in i musik forumet? ont, jag lyssnar oftast på punkrock om jag åker oftast på Offspring eller Descendents. Musiken ska iaf vara snabb. btw åker jag inte skateboard utan inlines men de e ju typ samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 flytta tråden, själv åker jag inte sb men jag kan väl tycka att TNT-ACDC är bra skatemusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 sum41 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 ja tyckar att Tant strul- Slicka mig ren är ganska soft musik att åka till fast ja åker jue longboard men det borde jue inte spela så stor roll. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.