Loox Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Snälla skriv hur man hittar KING DODONGO!!! Jag behöver verkligen hjälp av ett proffs som du, man måste ju i alla fall smöra lite för dig för att du ska förstå hur mycket hjälp I NEED!!! Beskriv vart man ska och hur man ska göra från en bro som är sönder på två ställen som är precis över ett huvud som sticker ut. Vart är han??? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 ;) Snälla skriv hur man hittar KING DODONGO!!! Jag behöver verkligen hjälp av ett proffs som du, man måste ju i alla fall smöra lite för dig för att du ska förstå hur mycket hjälp I NEED!!! Beskriv vart man ska och hur man ska göra från en bro som är sönder på två ställen som är precis över ett huvud som sticker ut. Vart är han??? :meddum: TJAA ! Om jag inte minns fel så ska du släppa två bomber i hålen på bron så att bomberna ramlar ner i ögonen på skallen och sprängs, då öppnas skallen, och då går du in och flyttar en kub ner i ett hål i mitten av rummet så är du vid bossen. Hur man klarar bossen: När Dodongo andas in för att spruta eld på dig så ska du kasta in en bomb i munnen, när den har sprängts i magen på honom så ska du gå fram och slå honom med svärdet (I ansiktet) Upprepa 3-4 och, Done! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loox Skrivet 18 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 :kung: Snälla skriv hur man hittar KING DODONGO!!! Jag behöver verkligen hjälp av ett proffs som du, man måste ju i alla fall smöra lite för dig för att du ska förstå hur mycket hjälp I NEED!!! Beskriv vart man ska och hur man ska göra från en bro som är sönder på två ställen som är precis över ett huvud som sticker ut. Vart är han??? :meddum: Du är min absolut största idol, du vet inte hur mycket tack du ska ha!!! Du e bäst ingen protest!!! Tack så hemskt mycket du har räddat mitt liv Creature nu står jag här och hoppar av glädje. Tack!!! Du är :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg