Hoppa till innehåll

Help Me!

Loox

Rekommendera inlägg

Snälla skriv hur man hittar KING DODONGO!!!

Jag behöver verkligen hjälp av ett proffs som du, man måste ju i alla fall smöra lite för dig för att du ska förstå hur mycket hjälp I NEED!!!

Beskriv vart man ska och hur man ska göra från en bro som är sönder på två ställen som är precis över ett huvud som sticker ut. Vart är han??? :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

;)

Jag behöver verkligen hjälp av ett proffs som du, man måste ju i alla fall smöra lite för dig för att du ska förstå hur mycket hjälp I NEED!!!

Beskriv vart man ska och hur man ska göra från en bro som är sönder på två ställen som är precis över ett huvud som sticker ut. Vart är han??? :meddum:

TJAA !

Om jag inte minns fel så ska du släppa två bomber i hålen på bron så att bomberna ramlar ner i ögonen på skallen och sprängs, då öppnas skallen, och då går du in och flyttar en kub ner i ett hål i mitten av rummet så är du vid bossen.

Hur man klarar bossen: När Dodongo andas in för att spruta eld på dig så ska du kasta in en bomb i munnen, när den har sprängts i magen på honom så ska du gå fram och slå honom med svärdet (I ansiktet)

Upprepa 3-4 och, Done!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:kung:

Du är min absolut största idol, du vet inte hur mycket tack du ska ha!!! Du e bäst ingen protest!!! Tack så hemskt mycket du har räddat mitt liv Creature nu står jag här och hoppar av glädje. Tack!!! Du är :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...