Hoppa till innehåll

Betygsätta Sina Egna Fusk

mackew

Rekommendera inlägg

Är det någon mer än jag som tycker att det är dåligt

att man kan betygsätta sina egna fusk?

Jag menar,då kan ju varenda en på fuska.se

sätta en tia på sina egna fusk :angry:

Jag håller helt med, tills slut kan ju alla fusk som fulländade (10 i betyg) Om man kan göra det själv. :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Ja, det var en bra fundering. Tyvärr kan gäster rösta, vilket göra att man kan rösta hur mycket man vill om man har dynamisk ip. Och admin har redan fullt upp med nya uppdateringar och jag tror inte att han orkar med nya script på sidan.

Så jag tror att du får nöja dig med så som det är. Ingen missbrukar detta system ändå, ingen orkar sitta och rösta på sitt fusk... för det är ingen vits med det.

Ehm, det var du som postade ämnet. Du citerar ditt eget inlägg. -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bump?

Ont: Man kollar ju på fusken med högst betyg först, men det beyder väll inte att man använder sig utav dem om de andra fusken är bättre...

Ja, det var en bra fundering. Tyvärr kan gäster rösta, vilket göra att man kan rösta hur mycket man vill om man har dynamisk ip. Och admin har redan fullt upp med nya uppdateringar och jag tror inte att han orkar med nya script på sidan.

Så jag tror att du får nöja dig med så som det är. Ingen missbrukar detta system ändå, ingen orkar sitta och rösta på sitt fusk... för det är ingen vits med det.

Det med. ._.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...