Data nörden Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) Idag var jag inne på The Malibu Club och gick upp på övervåningen och kollar i spegeln på spelet, då ser jag ingen spegel bild!! :o (man kan inte se en vampyrs spegelbild) PS: Såg det också på internet EDIT: Använd EDIT, dubbelposta inte. Redigerat 29 Februari 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 I de flesta spel reflekteras inte spegelbilden. Swat 3 är det enda spel jag sett sånt i... Det är ingen hemlighet eller nåt du hittat.;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Ok, men jag såg också på andra hemsidor när jag leta fusk att han va' en vampyr. Men det behöver inte vara sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 vilket spel menar du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 GTA:Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag tycker det är kasst att dom inte tänker på såna detaljer. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 För ett spel med såna vackra ljus- och ljudeffekter som Vice City, tycker jag man kan leva med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) vem bryr sej om en spegel bild? ja menar de skulle vara mystic ifall bara han inte hade non spegel bild men om ingen har de är alla vampyrer då? ps: skulle inte tro de Redigerat 1 Mars 2004 av xiao-x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.