AntiVirus Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Jag är i slottet nu men har ej råd till bazooka, har ni några råd elle? Jag har uppgraderat min shotgun till 5.0. Men men, vissa säger att man får en bazooka på vägen in i slottet, men jag ser ingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 kan du förklara tydligare :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Den där dvärgbossen som joinar parasiterna... Det fanns ett rum tidigare!! Med en stooor glas bur <_< Missade du den :o Den var full med ammo och en bazooka i mitten Då får du bita i det sura äpplet och försöka bezegra honom ändå Men det ända tips jag har till dig... (om jag kommer ihåg) Spring inte på sidorna... Och undvik hans j*vla mun!! Sen så är det bara att använda ditt bästa vapen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 jaaoo, har nu två bazookas, men jag använde den ena på lava skiten. Nu är jag i det rummet med den dära bossen, hmm, exakt den bossen som fanns i jail, och i ett annat rum, kan f*n inte döda han. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg