Gäst Kabby Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Hej! Jag funderar lite på att köpa ett Xbox 360, men vet inte riktigt om det passar mig. jag gillar inte actionspel som bara är att skjuta vilket jag tycker att 360's spelutbud för det mesta består av. Spelen som lockar mig mest är Devil May Cry 4, Resident Evil 5 och Eternal Sonata. Stämmer det att Silent Hill ska komma? Jag gillar mest äventyr och RPG, dock kan action och skräck gå väl ibland. Tycker ni att jag borde köpa ett 360? Isåfall; vilka spel borde jag köpa? PS: Jag äger redan en Wii och PS3 lockar mig inte, så föreslå inte nåt av dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 På Xbox 360 har du ju spel som The Elder Scrolls IV: Oblivion, Condemned: Criminal Origins som är ett riktigt bra skräckspel! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 bestäm själv. kabby om du vill eller inte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Jag köpte min xbox för ca 2 veckor sedan och jag har funderat om det var värt det och vet du va .. DET VAR DET :D !! Fast jag gillar ju skjut spel så jag vet inte gällande dig. Om du har kompis som spelar och har redan siktat på några spel som finns, skulle jag köpt det om jag vore dig. Inte ofta man ångrar sig liksom. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Two Worlds, Fable 2 och Mass Effect kommer till 360 och alla tre verkar vara grymma RPG spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dead_rising Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Hej! Jag funderar lite på att köpa ett Xbox 360, men vet inte riktigt om det passar mig. jag gillar inte actionspel som bara är att skjuta vilket jag tycker att 360's spelutbud för det mesta består av. Spelen som lockar mig mest är Devil May Cry 4, Resident Evil 5 och Eternal Sonata. Stämmer det att Silent Hill ska komma? Jag gillar mest äventyr och RPG, dock kan action och skräck gå väl ibland. Tycker ni att jag borde köpa ett 360? Isåfall; vilka spel borde jag köpa? PS: Jag äger redan en Wii och PS3 lockar mig inte, så föreslå inte nåt av dem :P jag tycker att du borde köpa ett 360 och jag tycker att du borde köpa dead rising om du gillar skräck och action det rockar :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Det kommer komma mycket mer RPG spel till Xbox 360 för att Microsoft vill locka mer japanska spelare så räkna med mycket mer RPG. Blue Dragon kommer ju snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 om det e vad du söker så e nog xbox 360 något för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 ja du ska köpa 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Självklart ska du investera i en 360. Jag funderade också på Wii men valde Xbox, vilket jag är glad att jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 ja du ska köpa xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Samma här jag tycker att du ska köpa men komihåg om du är en bra spelare att köpa många spel. För jag är bra spelare jag kanse klarar ett spel på en dag :/ Så det blir inte roligt. Men nu har jag PSP köp det du kan ladda ner spel genom att göra en grej men det får jag inte säga för det är mot reglerna. Men köp PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.