Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa 360?


Gäst Kabby

Rekommendera inlägg

Gäst Kabby

Hej!

 

Jag funderar lite på att köpa ett Xbox 360, men vet inte riktigt om det passar mig. jag gillar inte actionspel som bara är att skjuta vilket jag tycker att 360's spelutbud för det mesta består av. Spelen som lockar mig mest är Devil May Cry 4, Resident Evil 5 och Eternal Sonata. Stämmer det att Silent Hill ska komma? Jag gillar mest äventyr och RPG, dock kan action och skräck gå väl ibland. Tycker ni att jag borde köpa ett 360? Isåfall; vilka spel borde jag köpa?

 

PS: Jag äger redan en Wii och PS3 lockar mig inte, så föreslå inte nåt av dem :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte min xbox för ca 2 veckor sedan och jag har funderat om det var värt det och vet du va .. DET VAR DET :D !!

Fast jag gillar ju skjut spel så jag vet inte gällande dig.

Om du har kompis som spelar och har redan siktat på några spel som finns,

skulle jag köpt det om jag vore dig. Inte ofta man ångrar sig liksom. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

 

Jag funderar lite på att köpa ett Xbox 360, men vet inte riktigt om det passar mig. jag gillar inte actionspel som bara är att skjuta vilket jag tycker att 360's spelutbud för det mesta består av. Spelen som lockar mig mest är Devil May Cry 4, Resident Evil 5 och Eternal Sonata. Stämmer det att Silent Hill ska komma? Jag gillar mest äventyr och RPG, dock kan action och skräck gå väl ibland. Tycker ni att jag borde köpa ett 360? Isåfall; vilka spel borde jag köpa?

 

PS: Jag äger redan en Wii och PS3 lockar mig inte, så föreslå inte nåt av dem :P

 

jag tycker att du borde köpa ett 360 och jag tycker att du borde köpa dead rising om du gillar skräck och action det rockar :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här jag tycker att du ska köpa men komihåg om du är en bra spelare att köpa många spel. För jag är bra spelare jag kanse klarar ett spel på en dag :/ Så det blir inte roligt. Men nu har jag PSP köp det du kan ladda ner spel genom att göra en grej men det får jag inte säga för det är mot reglerna. Men köp PSP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...