Zaff Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Yo, jag blev hackad på Tibia idag 18/6 och förlorade MYCKET värdefulla saker.. Jag har bestämt mig för att sluta och jag vill ha tips till nått roligt spel.. Spelen jag vet är: Runescape(har en 40 där.) Flyff Gunz Travian Warrock Open-Tibia(lol) Och säkert ngt mer.. Tips tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 det var väldigt synd att du blev hackade :( men här kommer några tips :D hero online priston tale last chaos knight online scions of fate kommer inte på några fler nu :P (orkade inte länka men det e ju bara o sök på google :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 tribalwars moparscape managerzone endless Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 gangland.nu dragonfable.com battleon.com :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Du kan ju alltid kolla på www.mmorpg.com och kolla Game List, och se om du hittar något kul där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Tack för alla tips! Jag kommer testa dom felsta och se om dom e kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Börja med zenchi (zenchi.se), as kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Silkroad Kalonline Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 wurmonline guildwars conquer online eudemons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diviNe Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 tråkigt att du blev hackad grabben. vet hur det känns. Mitt tips är absolut Guildwars det är ett mycket bra spel med grym pvp och pve. Om du ska köpa det så starta med GW factions för det är enklast att komma in i och enklast att levla. Det är iallafall mitt tips MVH//Divine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joinapolarn Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Manaword är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 World of Warcraft kan du inte prata med GM på Tibia och få tillbaks ditt acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.