Hoppa till innehåll

Hur Jör Man I Jabu Jabus Belly?

Loox

Rekommendera inlägg

Snälla, det har hänt samma sak som med Dodongo.

Vart ska man föra Ruto som sagt?

Snälla det skulle vara väldigt stort för mig om jag visste hur man skulle göra..... Det var skönt när jag vann över King Dodongo så jag spelade en Stonesour låt på min gittar " Through the glas " för den blir man ännu gladdare utav :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså hon sätter sig ner när man pratar med henne.

Vart ska man bära henne för hon går bara tillbaka om man lämnar henne.

Eller ska man hitta något.

Skriv så fort ni kan!!! Och jaa :meddum: !!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

När du träffar Ruto för första gången där inne så går hon ner i ett hål ju... du ska hänga efter henne och när du är där nere ska du prata med henne tills hon sätter sej... Gå till dörren som är närmast dej och där inne är det ett hål och du ska hoppa ner där och kasta upp henne på andra sidan så ska du hoppa upp på knappen i mitten så höjs vatten-nivån och då går du upp där hon är också går ni vidare till nästa dörr.... i nästa dörr är det en fiende. döda den och hoppa upp ppå plattformen som kommer ner och nu har du kommit till entrén. gå igenom den dörren där som du träffade ruto och gå till dörren längst bort. och inne i den dörren är det massa andra dörrar. du ska klara alla fiender som är i alla dem dörrarna och sen ska du gå ut igen och gå till det hålet som är längst bort till höger tror jag B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

När du träffar Ruto för första gången där inne så går hon ner i ett hål ju... du ska hänga efter henne och när du är där nere ska du prata med henne tills hon sätter sej... Gå till dörren som är närmast dej och där inne är det ett hål och du ska hoppa ner där och kasta upp henne på andra sidan så ska du hoppa upp på knappen i mitten så höjs vatten-nivån och då går du upp där hon är också går ni vidare till nästa dörr.... i nästa dörr är det en fiende. döda den och hoppa upp ppå plattformen som kommer ner och nu har du kommit till entrén. gå igenom den dörren där som du träffade ruto och gå till dörren längst bort. och inne i den dörren är det massa andra dörrar. du ska klara alla fiender som är i alla dem dörrarna och sen ska du gå ut igen och gå till det hålet som är längst bort till höger tror jag B)

ja nåt liknande i alla fall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...