Zhark Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Skrivet 29 Juni 2007 Den absolut sääääämsta,kassaste,dåligt gjorda filmen=Hajen 4 :angry: Citera
SwedenRockz Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 Allt med Adam Sandler är dåligt. Jag håller inte med dej han är ju skit rolig... :lol: Svar: Nakna pistolen serien Citera
Maenster Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 Dålig:Spider Man 3 Jätte dålig : Bambi Citera
Gäst trunks_ Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Skrivet 17 Juli 2007 Exorcisten Värdlens läskigaste/äckligaste jag sätt vill aldrig mer se den , fast ajg bara såg en liten clipp ur filmen .. Dålig, Gammal, Läskig och basserad på sann historia, hatar sånna filmer med djävueln, dom e för LÄSKIGA <_< Citera
wilmerx.tk Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 Har en del stycken: The Grudge Alla American Pie Happy Feet The Omen Mission Impossible Tyvärr Jim Carrey måste jag säga det här. Copper Mountain suger <_< Citera
purjo Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Skrivet 16 Augusti 2007 I princip alla filmer som gjorts det senaste årtiondet med riktiga skådespelare som baseras på serietidingar. Typ Spiderman, 300, X-men, Batman, Daredevil osv. =o 300 är ju årtiondets film jue! Atm, så kommer jag inte på nån riktigt dålig film, men det kommer :P Citera
Ozoon Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Skrivet 17 Augusti 2007 Pirates of the carribean 2 är nog lätt en av dom sämsta filmer jag har sett, fy f'n alltså, att jag slösade 2h av mitt liv på den... tragiskt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.