Zhark Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Den absolut sääääämsta,kassaste,dåligt gjorda filmen=Hajen 4 :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 doom. skrattretande specialeffekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Allt med Adam Sandler är dåligt. Jag håller inte med dej han är ju skit rolig... :lol: Svar: Nakna pistolen serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Dålig:Spider Man 3 Jätte dålig : Bambi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Star trek: Jakten på Spock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Exorcisten Värdlens läskigaste/äckligaste jag sätt vill aldrig mer se den , fast ajg bara såg en liten clipp ur filmen .. Dålig, Gammal, Läskig och basserad på sann historia, hatar sånna filmer med djävueln, dom e för LÄSKIGA <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Har en del stycken: The Grudge Alla American Pie Happy Feet The Omen Mission Impossible Tyvärr Jim Carrey måste jag säga det här. Copper Mountain suger <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 I princip alla filmer som gjorts det senaste årtiondet med riktiga skådespelare som baseras på serietidingar. Typ Spiderman, 300, X-men, Batman, Daredevil osv. =o 300 är ju årtiondets film jue! Atm, så kommer jag inte på nån riktigt dålig film, men det kommer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Pirates of the carribean 2 är nog lätt en av dom sämsta filmer jag har sett, fy f'n alltså, att jag slösade 2h av mitt liv på den... tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.