Bplay Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Skrivet 19 Juni 2007 Jag har precis skaffat mig en blogg och tycker det ska bli kul att skriva. Har ni någon blogg? Vad tycker ni om att skriva det? Jag tycker det är kul att få uttrycka och ha en diskussion med mig själv som andra sedan kan läsa.. Här är min blogg förresten :) Bevaka min nya blogg :)? http://www.metrobloggen.se/bonnie Citera
LordZarao Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Skrivet 21 Juni 2007 (redigerat) Alltid kul o läsa Bloggar, men orkar inte uppdatera hela tiden så jag gör ingen blogg ^^ Redigerat 21 Juni 2007 av LordZarao Citera
Northwest Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Skrivet 21 Juni 2007 man måste väl skriva nästan varje dag? så jag orkar inte ha en egen men man kan ju läsa andras :) Citera
Gäst Tour Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Skrivet 21 Juni 2007 man måste väl skriva nästan varje dag? så jag orkar inte ha en egen men man kan ju läsa andras :) Det är inget måste! Man skriver när man känner fört, har inte skrivit i min blogg på säkert 2 månader nu. Citera
Bplay Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2007 jag skriver lite ibland när jag känner att jag har något att skriva om.. uppdaterade idag om en intressant vinkling på ekonomi faktiskt ^^ www.metrobloggen.se/bonnie Citera
Gäst Youx Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Skrivet 22 Juni 2007 håller på att göra en blogg.. men sidan ska bara innehålla bilder ja gjort å så ja ska ej bli medlem på nån blogg sida lägger in länk när den finns uppe :P den e snart klart väntar bara på en host Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.