Gäst jesper93 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) hej jag har nyss kommit till sanfierro och träffat en kille som heter Zero han har ett uppdrag som heter New models army hur klarar man det har försökt jätte länge nu men klarar det knappt:( nån som vet hur man ska göra tacksam för svar :( :evil: :evil: om ni inte fattar vad jag menar så klicka på länken här under så får ni se filmen och hur uppdraget går till:( :evil: ps jag har gta sanandreas till xbox så nån som vet hur man styr helikoptern?:( Redigerat 20 Juni 2007 av jesper93
TheCheater Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Skrivet 20 Juni 2007 som en vanlig helikopter: triggarna på baksidan höjjer du och sänker du helin, svart o vit snurra, och spaken styr. Du får testa lite så får man in flygandet till slut! :rolleyes:
Cyper Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) hej jag har nyss kommit till sanfierro och träffat en kille som heter Zero han har ett uppdrag som heter New models army hur klarar man det har försökt jätte länge nu men klarar det knappt:( nån som vet hur man ska göra tacksam för svar :( :evil: :evil: om ni inte fattar vad jag menar så klicka på länken här under så får ni se filmen och hur uppdraget går till:( :evil: ps jag har gta sanandreas till xbox så nån som vet hur man styr helikoptern?:( Men vafan, titta i manualen? Har du ingen får du skylla dig själv. Så svårt bör det inte vara. gtamissions visar exakt hur du skall göra. Exakt vad är problemet? Redigerat 20 Juni 2007 av Cyper
Northwest Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Skrivet 20 Juni 2007 bara kör på till slut klarar du det,jag tyckte att zeros första uppdrag var grymt svårt.
Grimlock Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Skrivet 25 Juni 2007 Jag behöver hjälp med hot coffee mod på gta san andreas :meddum: namnlös.bmp
Rekommendera inlägg