Asgard Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Hej! Jag har spelet Jedi Knight: Jedi Academy och jag saknar verkligen svenskar på detta spel. Är det nån annan som har detta spel? som kan tänka sig att spela nån dag, med mig? Till och med skapa en clan. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag kör ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asgard Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Lust att köra nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 jag brukar lira det ibland med, men min dator vägrar få igång multiplayer i nya plåtburken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Visst, jag kan vara med, jag kan ävem start en clan server, om du vill xD. Pm:a mig. ang, clanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.