Gäst HazMupp Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Pfft vill inte dö fast jag e lvl 45 snart 46 xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Hahaha det går bara 29 busted. Varför måste ni skitungar, *Host inte alla nu* bara ljuga hela j*vla tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 jaha, oki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Vadå 29 pfft du behöver bara paya lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Vadå 29 pfft du behöver bara paya lite 29 är än så länge maxleveln. Så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 *Host* Pwned? *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 vah kan man bara bli till lvl 29 doh xD är 23 strax 24 Blääh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Thats life, the game must have a end, or? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Thats life, the game must have a end, or? Nä, dom ska ju höja maxlevelen snart. Hänger du inte med i Design Notes? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 hmm, när ska man kunna köra quests med någon annans karaktär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 22 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Om det inte står på Design Notes så kommer det ju inte. Och snälla, kolla där istället för att fråga. När jag menar kommer inte menar jag planerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 (redigerat) men när man börjar visst är man 1och en drake på questen säger see ya about 30 levels och man kan bara va lvl29 är inte det konstigt? jag är 6 rouge :medieval:och man kan inte bara paya lite sen får extra level asså man kan ej fast man kan köpa bag space det vet jag iallafall Redigerat 22 Juni 2007 av mega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.