Data nörden Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har hört rykten och läst på gtasajten.com att ett nytt Gta spel kommer komma snart till Sverige(kanske om några månader eller år). Det nya GTA splet heter Grand Theft Auto:San Andres. Hoppas att det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jupp det är sant.. o att det ska komma ett online spel om GTA med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Onlinegta? hur fasen kommer det se ut?? 67 tommy vercettiar sprinar omkring och gör uppdrag...lär lagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 mmm..slulle tro det jag också.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afan Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) mmm de lär det göra...GTA spelen har ju ganska stora banor osv...får la se hur det kommer att funka... Redigerat 1 Mars 2004 av afan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Om det ska komma ett online spel för GTA, tror jag då inte att alla ser precis likadana ut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Rockstar har sagt att man velat göra ett GTA MMPORG sen tvåan kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Man kan ju hoppas att det blir lite olika gäng och sånt.. Sen kan man joina ett gäng genom att visa sig värdig sen springa och göra olika uppdrag, kanske ett bankrån eller varför inte ett litet gängkrig om "makten"... Sen att man får mer "respect" när man har gjort något svårt.. Eller är det bara jag som drömmer mig iväg? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBBIE Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 OM DET KOMMER UT ETT ONLINE GTA E DET NOG SÅ ATT MAN JOINAR IN PÅ OLIKA STÄDER OCH VÄLJA GUBBE OCH SÅ E DET KANSKE SOM VANLIGT FÖRUTOM ATT ALLA GUBBAR STYRS AV ANDRA PERSONER TROR/HOPPAS JAG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 BOJKOTTA ROCKSTARS!!!! DOM j*vlaRNA TÄNKER BARA SLÄPPA DET TILL SKITKONSOLEN PS2!!!! ÄNNU EN ANLEDNING ATT JOINA MIN HATA PS2 KLUBB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Det är väl ett online-spel? Då borde det komma till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag vet, men det finns en ny sak som microsoft och sony har kommit på, och det är internet till PS2 & X Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.