Gäst PoisoN Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Okej, jag har lyckat fixa detdär med MySQL(tack till nico), men jag har stött på nya problem med apache(Observera att jag andvänder programmet WAMP, inte en riktig serverdator) Jag kan nå min sida genom localhost och min ip-address, men jag kan inte få andra att komma åt den, det visas bara "Sidan kan inte visas", eller "Servern hittades inte" Jag har fått detta och funka förrut, men nu går det bara inte. Både apache och MySQL är på, självklart. Och nej, jag har inte router som skulle kunna blocka portarna. Några idér? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Windows inbyggda brandvägg eller liknande då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) Jajuste, brandväggen är på, nu ska vi se om den funkar. Edit: Det funkade! Nico - Räddaren i nöd! Du är vår allas kung! Redigerat 20 Juni 2007 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.