E4STMAN Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag råkade ta bort papperskorgen av misstag, nån som vet hur jag får tillbaka den? :P jag har windows vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Lol. 1. Start -> Kontrollpanelen -> Utseende och anpassning -> Anpassning 2. Välj “Byt ikoner på skrivbordet” i vänsterspalten 3. Här kan du bestämma vilka ikoner som ska visas på skrivbordet 4. Kryssa i rutan vid papperskorgen -> Klicka OK Om du däremot tog bort den med regedit, så kan den inte restoras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Lol. 1. Start -> Kontrollpanelen -> Utseende och anpassning -> Anpassning 2. Välj “Byt ikoner på skrivbordet” i vänsterspalten 3. Här kan du bestämma vilka ikoner som ska visas på skrivbordet 4. Kryssa i rutan vid papperskorgen -> Klicka OK Om du däremot tog bort den med regedit, så kan den inte restoras. Han sa "misstag". Jag tror dock inte att någon kommer inte på regedit och tar bort papperskorgen av misstag. Det skulle vara lite överskickligt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 E4STMAN: Hm, hur kan du ta bort papperskorgen, om du inte har nått att kasta den i ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Lol. 1. Start -> Kontrollpanelen -> Utseende och anpassning -> Anpassning 2. Välj “Byt ikoner på skrivbordet” i vänsterspalten 3. Här kan du bestämma vilka ikoner som ska visas på skrivbordet 4. Kryssa i rutan vid papperskorgen -> Klicka OK Om du däremot tog bort den med regedit, så kan den inte restoras. thx :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 @Scorpions Lol. Man kan ta bort system-mapps genvägar från skrivbordet, på vista. De skickas till system-mappen. I XP däremot är system-mappen på skrivbordet, och det är ingen genväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 (redigerat) men wow.. jag lyckades göra samma sak, men vet inte hur :S men jag har ingen anpassning med ange skrivbordsikonerna :/ hur ska jag göra då? --- jo nu hittade jag det, men det stod inte bland de listade alternativen utan i kanten! Tack :P Redigerat 22 Juni 2007 av Bonnie89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.