Shockwave Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) tycker ni att jag ska köpa playstation 2 :huh: Redigerat 1 Mars 2004 av Vegeto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 :lol: :D :lol: apsolut -| tumme upp :D U Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Nej, köp xbox!!! Ps2 suger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Nej köp Gamecube det är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Nej köp Gamecube det är bättre! knappast :P :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 knappast vadå? att gamecube är bättre än playstation 2 eller att jag inte ska köpa playstation 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gameshark Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Playstation 2 är bäst, allt annat är skräp........Köp ps2!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) klart som tusan du ska köpa ett PS2, de e värt varenda öre!! (lyssna ente på XboxPlayer, han skriver bara onödiga saker för att få poäng och högre rank...) Köp ett PS2...! Redigerat 2 Mars 2004 av Arcanum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ps2!!! X-box suger ps duger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Nja jag tycker alla konsoller är bra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Nja jag tycker alla konsoller är bra.... hhhhhmmmmmmmmmmm.....................ja...jag säger väll så här köp xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 klart som tusan du ska köpa ett PS2, de e värt varenda öre!! (lyssna ente på XboxPlayer, han skriver bara onödiga saker för att få poäng och högre rank...) Köp ett PS2...! Nej det är du som skriver onödiga saker, ps2 är inte värt vartenda öre, det är inte ens värt ett öre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg