Gäst Andreasswf Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 JOO ATT JAG FATTAR INTE NÄR DET STÅR SÅ HÄR FÅNGA ALLA UNOWN I bokstavs ordning när jag frågar hur man får celebi men funkar det eller har haneller hon bildbevis NEJ! så om nån 0013 eller nån bra moderator eller uber fuskare hjälper mig och visar ett bild bevis på när man har fångat alla unown i bokstavs ordning PS hur det ser ut när man kommer till det där bollarna och tar upp bollen med celebi i <_< <_< :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) celebi eller mew går ENDAST att få från en pokémon tour fast dem slutade åka för flera å sedan och det finns inget fusk så man kan få dem så alla fusk som visar att man kan få mew eller celebi ljuger EXAKT alla. grrrrrrrrrr. Redigerat 4 Mars 2004 av 89chrnil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 du måste gå i alla unkown gråtor o det funkar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 det heter unown och det funkar faktist! :) ej :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag har fångat alla unown men har inte fått ett piss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 men har du fångat alla unown i bokstavsordning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) men du skriv inte fusk som funkar du sa att det funkar bevisa det Redigerat 8 Mars 2004 av _ray_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag har fångat ALLA i BOKSTAVSORDNING men inget hände... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 där ser ni det funkar inte... ett råd till nybörjare på rochs tro inte på fusk som nån inte har bevis på att det funkar och gör inte fusk som man startar om spelet på för det funkar aldrig för jag prova innan jag säljde mitt men jag fick ett nytt av en kompis på födelse dagen då blev ja glad :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 det e helt sant!man ska inte testa vilka fusk som helst utan att ha bevis först <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 det ´funkar jag har fångat alla i bokstavs ordning och jag fick både mew och celebi men jag behövde inte mew för att jag hade en redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 det heter unown och det funkar faktist! :) ej :angry: kunde inte sagt det bättre själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg