Shadow of Darkness Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Skrivet 13 Mars 2004 det ´funkar jag har fångat alla i bokstavs ordning och jag fick både mew och celebi men jag behövde inte mew för att jag hade en redan om det funkar vilket spel och bild bevis :) En gång var det nån som skrev: gå till ett ställe möt 3 magmar på raken sen stick till din mamma prata med henne 124 gånger sen gå och möt Pidgey 10 gånger på raken sen starta om så får du välja mellen Ho-hou Lugia Mew men hur omöjligt är det :blink:
Skull-Kid Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 F.N JAG BYTTE BORT MIN CELEBI FÖRra månaden och mew åsså =(
Skull-Kid Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 för annars får jag en varning o det vill jag inte =)
Morbid Desiré Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Eh.... Äh....,. Tro inte på fusk!! Det GÅR inte!!!! Fatta DET GÅR inte!!! :angry:
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 ne det går inte jag har försökt bevisa det ta kort sen lägg skicka dom till det här rummet(om du har en digital kamera)
Boffaroffe Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Eh.... Äh....,. Tro inte på fusk!! Det GÅR inte!!!! Fatta DET GÅR inte!!! :angry: varför tror alla på att det funkar. men det gör det int. :angry:
Bob_Marley Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 celebi eller mew går ENDAST att få från en pokémon tour fast dem slutade åka för flera å sedan och det finns inget fusk så man kan få dem så alla fusk som visar att man kan få mew eller celebi ljuger EXAKT alla. grrrrrrrrrr. man kan få mew utan att få från nindento tour eller gameshark :P det finns bildbevis
GoldenSun Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 (kingkiller77 @ 14/04-2004 12:24:23) celebi eller mew går ENDAST att få från en pokémon tour fast dem slutade åka för flera å sedan och det finns inget fusk så man kan få dem så alla fusk som visar att man kan få mew eller celebi ljuger EXAKT alla. grrrrrrrrrr. man kan få mew utan att få från nindento tour eller gameshark :P det finns bildbevis ja men kan man få det på silver eller guld!bevisa då!
black_eagle Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 nepp det funkar INTE på nåt av dom och jag tror inte att man kan få celebi heller jag har inte testat men jag vet att det inte kommer att funka men man kan få mew på blå och dom
Rekommendera inlägg