Bubblar Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) hej behöver hjälp me mitt C-D(cheating death) startar mitt C-D har nyaste versionen sen cs men när man kommer in i servern så kan man inte röra sig eller något så står de typ remove colured models nått sånt sen efter en stund stängs cs (steam) ner va e de för fel ?? Tacksam för svar :( Redigerat 29 Februari 2004 av bubblan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 i dont now fattar inte helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 hej behöver hjälp me mitt C-D(cheating death) startar mitt C-D har nyaste versionen sen cs men när man kommer in i servern så kan man inte röra sig eller något så står de typ remove colured models nått sånt sen efter en stund stängs cs (steam) ner va e de för fel ?? Tacksam för svar :( På alla servra med C-D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0l!f3^ Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Ta bort dina skins C:\Steam\SteamApps\mail@mail.com\Counter-Strike\cstrike\models ta bort alla saker därifrån så ska d funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) nej de kna inte vara så föresten har ja bara steam skins...inte på vapnen .. men tror du de funkar ? Redigerat 1 Mars 2004 av bubblan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0l!f3^ Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 nej de kna inte vara så föresten har ja bara steam skins...inte på vapnen .. men tror du de funkar ? D ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.