nisen_cool Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Ha sönder klipta svarta kläder. Försök pimpa kläderna med säker hetsnålar. Du kanse t.o.m ska ha ett örhänge i en örat (vänster) up där det finns brosk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 WTF!!!!!!!!!!!!!! Green day är inte PUNK MUSIK!!! och du är INTE PUNKARE!!! punkare är ett FJORTIS ORD FÖR ALTERNATIVA!!!!!Om det är du på bilden så är du f*n inte det heller -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Skulle säga trasig skinnjacka, stora boots, bandtröja, sönderskrapade tighta jeans, färga håret svart å gör en tuppkam av de. Men sminka för faen inte dig runt ögonen, då tror de flesta att du är emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 BTW, är inte hela meningen i punk att INTE bli tillsagd hur man ska göra av andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 BTW, är inte hela meningen i punk att INTE bli tillsagd hur man ska göra av andra?Jo de stämmer, meningen med punk är att klä sig som man själv tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Hahahahahaha som om det ska vara punk!!! Det är ju enligt mig på utseende=vanliga kläder som alla nu för tiden går i. Musik=en mjuk "rock", pop rock eller något. Men jag kan inte kalla det för punk direkt, punk enligt mig är att ha röd/blå/grön mohawkfrilla, randiga brallor med hängslen hängande längst benen, nitjacka, ett par kängor, lyssna på Six Pistols och bara vara emot allt (ganska härligt synd att sånt dör ut) --> antimode, det som idag kallas för punk det är ju mer mode än någonting annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.