TheTortoise Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 A nu är det såhär att jag inte kan gå in på internet fast det står att det är anslutet altså inte gå inte gå in på internet explorer eller firefox men jag kan gå in på msn hur går det xD någon som vet problemet har testat många saker hjäälp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 A nu är det såhär att jag inte kan gå in på internet fast det står att det är anslutet altså inte gå inte gå in på internet explorer eller firefox men jag kan gå in på msn hur går det xD någon som vet problemet har testat många saker hjäälp :D Var så för mig här om dan, testa starta om routern om du har en, och starta om datorn. Jag fick j*vlas med datorn ganska länge för att få till det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Vektyg > Internet-Alternativ > Anslutningar > Konfigurera, och gör de stegen. Det borde funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 22 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Okejj testar de rå xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 oj glömde bort tråden men det har fixat sig nu det var mit antivirus programm som blockerade eller ngt krångligt men tog bort det innstallerade ntt och nu fungerar det prima Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.