BMX Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Japp , en ny RS Private Server , Svensk - Engelsk , vi skaffar medlemmar och satsar på as många , servern klarar 200 - 340 inne samtidigt , men gränsen är på 250 för att slippa lagg .. Det enda som behövs är endar .. det går att ladda ner från min sida , och om ni vill se att det inte är virus kan jag visa min scanning .. (TOG PIC) Sida : Tryck Här ! Ni kan alltid använda moparscape, men deras web client's cache är lite corrupt .. (iallafall när jag försökt) Har ni frågor så kolla min sig .. //BMX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Tja jag har mycket erfarenhet om, RS så kan jag bli Admin??? Jag kommer sköta mitt jobb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BMX Skrivet 22 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Sry, vi har fullt team, men du kanske kan bli mod snart .. vi har snart en plats ledig .. in på vårt forum och skriv en app .. //bmx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Kan inte jag skriva en app här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BMX Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 jo , såklart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Alltså egna servrar, jag fattar inte. Får man skapa en ny gubbe, eller kan man spela på sin vanliga? Spelar man som member eller free? Ser världen lika dan ut som på runescape? Det är väl det viktigaste just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 det e samma sak men om du äger en server så kan du bestäma vilken level du ska vara och mycket mer allså som ägaren på runescape han kan bestämma vad du ska ha vilken lvl allt men du blir ägare på din world det e nya acc på varje server folk kan gå in och bli medlem på din server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg