Kevve Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Skiter jag väl i.... Jag gör inget med mina pengar ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 högsta bjuden är 9mil vill ha 10mil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postal Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 asså lol jag tror inte att det finns en enda som spelar rs som förljer alla regler om nån inte litar på mig kan vi träffas i real life så sluta med j*vla spamm! a/w är 10mil! Varför spelar ni ens spelet om ni ska köpa Runescape pengar då blir ju f*n ingen mening att köra spelet.. -.- om nån inte litar på mig kan vi träffas i real life så sluta med j*vla spamm! det gör jag gärna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 asså lol jag tror inte att det finns en enda som spelar rs som förljer alla regler om nån inte litar på mig kan vi träffas i real life så sluta med j*vla spamm! a/w är 10mil! OM man skulle köpa en gubbe, nu ska jag inte det, så ska det ju vara nån man känner, eller real life. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 asså lol jag tror inte att det finns en enda som spelar rs som förljer alla regler om nån inte litar på mig kan vi träffas i real life så sluta med j*vla spamm! a/w är 10mil! ok visst vi träffas i real life har du ens 10mil då=? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 asså lol jag tror inte att det finns en enda som spelar rs som förljer alla regler om nån inte litar på mig kan vi träffas i real life så sluta med j*vla spamm! a/w är 10mil! JAG följer alla regler i runescape. Jag har spelat i 4 år och har 0 black marks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Men du kanske har 2 gubbar? eller har gjort något som ingen har rapporterat. Isåfall har du brutit mot reglerna iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Jag har heller inte brutit mot någon regel. Kanske den om vårdat språk men då for dom att vara känsliga på jagex om dom blir berörda av dom små svordommarna jag använt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Det värsta jag har gjort är att scamma en gubbe på lite mjöl. =P Men det värsta jag blivit scammad på är ett rune 2h. Men jg har ett nytt nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 man kan ju scamma eller göra nåt annat när jagex inte ser det finns massa black market sidor som fagex, sythe osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Varför det? hur kul är det att säga till sina kompis, eller någon annan: Jag har full wishard (g) som jag snodde av en i level 40 som hade arbetat i ett halvår för den. Jag tycker iaf att det är hemskt taskigt och osportsligt att scamma, även om inte jagex ser det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 lol du kan inte ens stava till de och man ska tro att du har de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg