Zaff Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Jag har startat en lvling service! Det betyder att jag levlar upp eran gubbe i utbyte mot t.ex premium eller något. Detta är ingen scam, jag tar gärna upp gubbar från lvl 1-8 sen från 8-25 sen kanske högre, men ni måste sen paya mej med typ premium lr något. Och accet behöver inte ha någon hög gubbe... Helst inte, för att ni ska känna er säkra.. Jag levelar upp den genom att använda Tibiabot NG. Självklart har jag GM Alarm/GM Safe på. Ni som är intresserade skriv i tråden lr adda min MSN.. Seif0401@hotm.. Och det spelar SJÄLVKLART ingen roll vilken värld den är på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 zaff vad heter du på ng forumet? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Är inte bots olagliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Varför ska VI betala DIG för att du låter en DATOR spela? o.O Asså, ser du inte hur j*vla konstigt det låter? =__= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gatsu Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 antagligen för att han gör dig en tjänst även om det är hans dator som spelar. det låter inte konstigt alls. det är som om att få en gratis hora för att man åker hem till henne å har sex.. naj naj naj! funkar inte så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Ska vi betela Premium för att han trycker på typ 5 knappar på sitt tangentbord!? Det är inte svårt att starta en bot, om du trodde det. =__= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Vet inte, men bots bryter troligen mot reglerna och då är det väl risk för att man blir bannad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Klart det bryter mot reglerna och självklart att det är risk att man blir bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Ja, då betalar man såklart för att bli bannad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Bara för att det bryter mot reglerna och det finns risk att man blir bannad behöver man inte bli bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Bara för att det bryter mot reglerna och det finns risk att man blir bannad behöver man inte bli bannad. Då borde denna regel låsas <_<§1.2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Hur låser man en regel? O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg