Gäst Bisuta Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Bara för att det bryter mot reglerna och det finns risk att man blir bannad behöver man inte bli bannad. Nej, men vem vill riskera att bli bannad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Just nu riskerar jag att bli bannad i RuneScape... Jag tjänar mycket på det, så ja. Jag riskerar gärna att bli bannad. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 lol, bots gör så att spelet blir tråkigt och det är tiskfyllt att låta någon annan lvla upp ens char med bot, kan både bli bannad för bot o account sharing, lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 MEN ZAFF vad heter du på ng forumet??? Jag har med ng :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Vet inte, men bots bryter troligen mot reglerna och då är det väl risk för att man blir bannad? Som han sa så har han admin/gm alert på =) Så länge dom inte patchar till nyare så äre lungt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Klart man har ng! Går skitsnabbt å lvla och man tjänar mkt på det. Och det är inte så stor risk att bli bannad om man är på en lugn värld. På den världen jag kör på ser man aldrig gm's. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 lvl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Sorry, jag var bannad :P Men asså, kolla om man har GM Safe, och GM Alarm så kmr det låta som innåt h*lvete när man ser GM på Screenen + att jag är vid datorn hela tiden lol. Keylogger, jag heter Saffe på NG forumet. Redigerat 26 Juli 2007 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 k jag har också ng btw ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg