ville525 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Tja, när ja skriver in koden seaways (åka på vatten) så står det att fusket är aktiverat men det funkar inte. Så är det typ bara några speciella bilar som det funkar på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Hm, det beroro på, vilket spel pratar du om ? VC, SA ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Det ska funka på alla fyrhjuliga fordon på VC/SA tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville525 Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Jag menar på VC B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Det ska funka på alla fyrhjuliga fordon på VC/SA tror jag. Det finns INGET köra-på-vatten-med-bil-fusk till San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 det finns bara på vc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Det ska funka på alla fyrhjuliga fordon på VC/SA tror jag. Jo det finns det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Det ska funkar på alla bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Det ska funka på alla fyrhjuliga fordon på VC/SA tror jag. NEEEEJ! Det gör det INTE! Isåfall, vad är koden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 det finns till PS2 iallafall,det kan du hitta här på fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 det finns till PS2 iallafall,det kan du hitta här på fuska. Oj, dä tänkte jag inte på. Jag menar att det inte finns köra-på-vatten-med-bil-fusk på GTA San Andreas till dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 det borde va ungifär samma fusk till Ps2/Dator/Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg