Hoppa till innehåll

Hur Uppnår Man Guldbröllop?

Blunder

Rekommendera inlägg

coolt. vilket sims är det?

spelar sims livs historier, ett riktigt roligt spel. Man spelar en sims liv och ska utföra flera uppgifter som den vill och så går historien vidare. När alla målen är uppfyllda blir spelet ett fritt spel och man sköter det själv som i vanliga sims 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte rikigt vilket spel man måste ha men.. Jag har alla, och mina simmar brukar inte vara otrogna sen när de blir gamla så väntar jag typ en dag. Sen trycker jag på telefonen och ordna fira guldbröllop. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 år senare...

Jag har The Sims livets historier :D på skiva, jag vet inte heller hur man firar guldbröllop. Men när de är gamla och gifta och man klickar på telefonen, då finns ju inte fira guldbröllop, man går ju in på party och sen på fira bröllopsdag, men det är inte fira guldbröllop! Eller... är det? xD Men på the sims 2 (orginal) finns inte livsönskningar, möjligt vis på expasioner men inte på orginalet. De spelen jag vet att livsönskningar finns är på alla The sims historier skivorna. När man håller musen på ambitionsmätaren (utan att klicka) så kommer den upp. Det som är i en guldaktig stjärna är själva livsmålet.

Man kan ju fira guldbröllop på de flesta The sims 2! :D Men det är bara på the sims historier spelen man kan ha det som ett livsmål.

Tidigare har jag klarat livsmål som inkluderar att komma i topp på olika karriärer. Det hade varit roligare om Spelutvecklare och Underhållnings karriärerna fanns på oringalet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...