klister92 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 När man spelar wii online kan man chatta eller prata med varandra medans man spelar? Jag menar t.ex. om man spelar mario strikes charged football om det går att prata via en mic då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 går det ínte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 vad tråkigt. det går jupå ds till och med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 nej det går inte lite synd men man kan ju använda mic så det kanske kommer en "chatt chanel" som man kan minimera när man spelar. Vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Men jag menade att man kunde prata med varandra medans man kör match helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Men jag menade att man kunde prata med varandra medans man kör match helt enkelt. Använd telefon? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Jag har 2 online spel till ps2, ett kan man koppla in usb-tangentbord eller usb-headset & chatta eller prata & ett har inte ens en funktion att kunna prata. nått av det kommer det vara på Wii tror jag, för det är jobbigt att chatta med wiimoten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.