DragonMaster Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 har hittat bossnyckeln men det ska finnas en vanlig nyckel någonstans som gör att jag kan komma till en trappa som man måste ha några nycklar för att komma förbi i gången. problemet är: var finns den nyckeln? på kartan jag har så ska det inte finnas några fler nycklar eller kistor. finns det någon dold nyckel någonstans? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 vicket ställe va de ????länge sen jag klarade de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Har för mig att det finns en väg ner i grottorna under key kavern. De grottorna finns inte utmärkta på kartan, prova att dyka eller gå nerför trappor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 var finns den trappan? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 varva det för länge sedan kommer tyvärr inte ihåg=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 nu är jag på bossen, dvs jag behöver ingen mer hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ska inte hjälpa då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg