Siyuro Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 (redigerat) Vilket av de första tre Crash Bandicoot spelen tycker ni är bäst? Själv så tycker jag ettan är bäst eftersom att jag tycker att den har bäst musik och att den har roligare banor än trean. 2:an har jag inte spelat. PS. Jag är inte riktigt säker ifall det här är rätt forum för det här ämnet. Redigerat 23 Juni 2007 av Siyuro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Är det spelen till playstation två? Jag har inte provat dem, är de bra? Däremot har jag spelat till ps1, där tror jag 3: e bra!½ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Josef19 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Crash Bandicoot 3 Warped är bäst. Och 1:an, 2:an och 3:an är till PlayStation / PlayStation One! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Jag vet men PS One-forumet finns ju inte längre så jag lade det här. Men nu kom jag på att jag hade kunnat läggat det i Övriga konsoller-forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 har bara spelat 3.an så jag säjer det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg