GangsterTwist Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ganska kul, jag skulle köpa Crackdown så märkte jag att oblivion verka kul, Vilket bör jag köpa. Skall ha båda fast inte samntidigt fast vilken tar jag först ? ;) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ja, Oblivion är lungt bäst enligt mig, men Crackdown är ju också kul... Ta det du känner för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Tycker också Oblivion är bäst, och det håller längst.. Skaffade Oblivion när jag just fått mitt Xbox360, och det är as-kul än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 oblivion ska du köpa först för det vara längst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 verkar smart med Oblivion först. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 oblivion. Halo demon är ju slut på crackdown Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 eller köp crackdown klara det och byt (om det finns 10 dagar öppet köp där du handlar)det senn köper du oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Båda spelen är innehåller mycket frihet och valmöjlighet. Gillar du fantasy och lite medeltidstema, köp Oblivion. Gillar du framtid/nutid så köp Crackdown. Oblivion har dock bättre hållbarhet. Crackdown spelar man snabbt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 oblivion är lätt bättre enligt mig men crackdown ser ju dock lite spännande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Oblivion, har bara Crackdown men Oblivion är klart fortfarande ett av de bättre 360 spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 köp crackdown först, oblivion kan bli rätt drygt om du inte laddar ner saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 oblivion är lätt bättre enligt mig men crackdown ser ju dock lite spännande ut.varför väcka en 1 månad gammal tråd? han måste f*n ha köpt nått av dem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.