Xade Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 hjälp mig jag behöver verkligen hjälp.... jag har klarat av slottet och har master sword... jag har varit hos en kille som heter beelde.... och han säger stt man ska betala 500 för en flaska 900 för en hjärtbit och 950 för en treasure map... jag har båda penfgapåsarna men bara 200 rupees och hans affär försvinner om 4 dar... vet nånm hur jag ska kunna få mer pengar snabbt.? och finns det inget sätt att få fram han igen?.... snälla hjälp.... PS. jag har nästan inget i spoil bag som jag kan sälja och post gubben i dragon roost island får man bara 25 rupees för varje gång man klarar han uppgift... och jag har redan tagit alla treasures jag kan få... HJÄLP!! detta e till THE WIND WAKER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 hm, kanske spela memory spelet eller vad det heter i link´s private island. men jag tror inte han försvinner? det är väl bara något som står lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 huyr mycket pengar får man där?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 man får typ 50rupees för varje omgång utom sista då får man hmm.. antingen va de 100 elle 150 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Men han kan inte få tak i mer rubis han har inte plats med mer han undrar hur man kan ha mer ruddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 fiska pucko jag brukar få 50-200 då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 pokemon vad snackar du om??? jag kan ha 5000 rupees men har inte pengar bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 fiska pucko jag brukar få 50-200 då vart fiskar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Med grapping hook på båten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Kan man få fisk då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Näpp det kan man inte. Man ska hitta skattkistor i havet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 han sa ju att han har fiskat upp alla skattkistor.. men det bästa sättet är att spela det minispelet på link´s private oasis (tänk att jag kom på det :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg