Gäst råttfällan Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 jag tycker det borde finnas ett super mario forum som man kunde få hjälp på alla sorters spel.Tycker inte ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 (redigerat) Man kan få hjälp på alla soters spel här på fuska! Som jag många gånger har sagt förut, om det är tillräkligt många inlägg om Super Mario, så ser nog Admin till att det blir ett Super Mario forum. Tillsvidare får du skriva i Gameboyforumet, eller vilken konsoll du nu spelar Super Mario på... Redigerat 24 Juni 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 ja,hoppas det kommer för att super mario har sålts mer än både pokemon o zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ett Mario forum borde ju vara bra. När man tänker efter så finns det ju rätt många Mario-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ett Mario forum borde ju vara bra. När man tänker efter så finns det ju rätt många Mario-spel. Må så vara, men det finns inte många Mario-trådar, och då skulle Mario-forumet vara tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Ett Mario forum borde ju vara bra. När man tänker efter så finns det ju rätt många Mario-spel. Du tog orden rätt ur munnen på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.