Spader_ElIN Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 hum.. får inte national dex av prof oak. har minst 60 pokemon men när jag går å snackar med prof. oak säjer han bara att det är bra och att jag kan fånga ännu mer om jag fiskar :huh: har jag missat något jag ska göra innan? nån som vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Du måste ha klarat elite4.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninpogameboy Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 du måste klarat elit4 innan du får den och du måste kunna komma till 1-3 ilands och räddat den där lilla flickan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spader_ElIN Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 hum.. får inte national dex av prof oak. har minst 60 pokemon men när jag går å snackar med prof. oak säjer han bara att det är bra och att jag kan fånga ännu mer om jag fiskar :huh: har jag missat något jag ska göra innan? nån som vet okej, hade för mej att jag inte gjort det förra gången *började om* men så var det kanske :) tack - har räddat den lilla flickan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg