ALL Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 när man åker till clock tower så kommer en heartless boss hur dödarman han jag har inte tagit ett enda liv på honom snälla berätta hur man gör jag har kingdom key på hand har ingen annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 ta en titt på vad som är i rocken på phantom, ä hans hjärta rött ska du kasta fira/ga på honom, är hans hjärta gult ska du kasta thundera/ga på honom, är hjärtat blått ska du kasta blizzara/ga på honom å är den vit ska du slå den. ibland försvinner hjärtat då ska du vänta å undvika hans attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 du ska även va beredd att göra stop/ra för när phantom gör en attack så att de kommer upp tid över huvudet på först Goofy/Peter Pan, sen Donald/Peter Pan och till sist Sora. Så ett tips är att du lägger firaga, blizzaga, thundaga, och curaga i snabbmagierna. De kommer ta en liten stund för phantoom att göra attacken så du har tid att hitta den på magin menyn och fllyga ner till klockan och göra stop/ra. Sen är de bara att attackera han igen tills han gör attacken igen (Han kommer flyga ner till klockan så ta lock on på klockan och va beredd med stop/ra så klarar du han =D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepran12 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 phantom? är det kopian av Sora eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 nä, kopian heter antisora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) Phantom http://kingdomhearts.rpgplanet.gamespy.com/kingdomhearts1/media/art/kh-phantom.jpg Redigerat 25 Juni 2007 av BeAOoogieBoogie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 När möter man honom jag är färdig med hela spelet och jag har aldrig set honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Du ksa åka till Neverland, landa i kabinen, prata med tingeling (Peter Pan måste va med i partyt) och sen så frågar hon omdu vill åka till clocktower och då svarar du ja och sen möter du han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 han e s**tsvår :o på min expert användare behövade ja 20-30 minnar på level 70 o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 svår och svår.... mer jobbig och seg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonas145 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Jag har fasnat vid allis i underlandet och tarzan landet vad ska jag göra för att komma vidare :( ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 hur långt har du kommit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg