Gäst Zero92 Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Skrivet 24 Juni 2007 Hej, mina grafikkorts drivrutiner fuckar sig eftersom när man installerar dom så startar datorn om när man stänger av den men om man inte installerar dom blir grafiken seg. Det är nvidia geforce 6100 drivrutiner någon som har nån lösning ? Citera
epaaj Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Skrivet 24 Juni 2007 Du är säker på att du valt rätt drivrutiner? Rätt OS, rätt version, rätt allt? Jag har ingen aning om vad som kan vara fel annars. Får hålla tummarna för att någon hittar på nån lösning. Citera
Gäst Zero92 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Skrivet 25 Juni 2007 Ja jag har kollat allting är rätt, det är så konstigt. Citera
K3viin Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Skrivet 26 Juni 2007 Antingen ringer du din tekniska suport, numret brukar oftast stå på en "vit lapp" på datormaskinen eller så laddar du ner ett nytt grafikskort? Citera
Gimcor Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Skrivet 26 Juni 2007 Får du något felmeddelande efter rebooten av datorn? Du kanske borde kika runt lite bland inställningarna till grafikkortet. Du kan också se till att den inte är i konflikt genom att göra såhär: Kontrollpanelen > Bildskärm > Fliken Inställningar > Avancerat > Fliken Bildskärmskort > Egenskaper > Fliken resurser Citera
Gäst Zero92 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Skrivet 26 Juni 2007 Jag har kollat det är inget felmeddelande, men nu har det löst sig laddade ner drivrutiner till ett annat liknande grafikkort då fungerade det konstigt nog. Och K3viin suck man kan inte ladda ner ett nytt grafikkort Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.