CSGuy128 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 När man använder Autominer tex. så blir man ju avstängd.. Men hur märker dom att man använder de ?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 (redigerat) Jag är inte precis helt säker, men jag antar att medlemar rapporterar dom. Dom kanske upptäcker dom genom att skriva nåt liknande: Give free 1 mill to the first who trade! och han inte tradear. Och sen är det väl skumt om någon inte svarar, och inte tradear, samtidigt som han droppar allt han hugger, och minar? Redigerat 26 Juni 2007 av MrGameOver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Oftast är dom i lv 3 och har något namn som tex :xcxzh3 eller något sådant och dom inte svarar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 ja precis. Men det är ju inte så ofta man vågar rapportera dom för det: 1. man tjänar inget på det. 2. Om han inte skulle vara en bot kan man bli bannad. Själv har jag aldrig rapporterat nån för det. Jag tittar istället för skojs skull när jag går förbi ett gäng med level 3 gubbar som hackar yews, och skriver ''Give away a mill for free! only trade!'' Man kan vara ganska säker redan från början att ingen tradear med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Hoppas uinte folk trr att jagbotar när jag tränar combat. brukar göra något anant means min gubbe dänger ett monster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 jagex har en program där de kan se vilka som andvänder scirp/bot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Inte för att vara otrevlig, men om han hade ett sånt program, skulle det inte finnas botar! (det finns ju hur många som helst över hela runescape) Han hade bara behövt trycka ut en lista på alla, och banna hela bunten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 jagex har en program där de kan se vilka som andvänder scirp/bot. vad heter program då?? om det är sant... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 (redigerat) och var har du fått reda på det isåfall? Redigerat 26 Juni 2007 av MrGameOver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Jagex har mycket saker som söker om man autoar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Men isåfall skulle det ju inte finnas macron, och dom är ju överallt. (speciellt vid willow logsen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 f*n vad dum du är när de loggar ut så är de bannad men de loggar ju aldrig ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg