stefan_fox Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Skrivet 25 Juni 2007 heej jag holler på att spela gta san andreas just nu och jag har kommit till flygplans skolan och behöver hjälp jag har klarat dom 2 första uppgifterna och är på 3 och där står det att man måste ha 70% för att klara det och jag har fått över 70% och det står att jag har recordet men när jag stänger ner det sen så står det inte att jag har fått silver eller nått sånt jag kan gå in på alla flygplatser och ta alla plan men jag får inget uppdrag vad är det för fel ?? jag har kvar lastbilsuppdragena.. Tacksam för alla svar/hjälp jag får
Mintplanta Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Skrivet 25 Juni 2007 Jag e ingen GTA expert men råder dig att fråga detta i GTA forumet.
Northwest Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Skrivet 25 Juni 2007 har du det på datorn lr PS2.jag har det på PS2 och det har aldrig hänt så för mej,men om det står New Record så har du någ inte klarat Saken det står New Ceterficate Awarded lr nåt
K3viin Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Skrivet 26 Juni 2007 Hemm, har du testat att åka till ditt HUS, och sen spara och efter det, stänga av och sätta på Sanandréas? Ibland kan det bara vara ett "bug" som lagt sig i din skiva, och ibland krävs det bara en omstartning av din PS. :visslar:
Rekommendera inlägg